Charita je naštěstí pro nás „bezpartijní“

11. 1. 2020! Krásné datum! Pro dobré skutky ideální, protože nezapomenutelné! A to nejen díky datu, ale také díky přístupu organizátora/ů.

Hlavním strůjcem tohoto spojení - Plesu skupiny OVB Pavla Hausnera a Dobrého skutku byl sám Pavel, proto jsme se právě
jeho zeptali na motiv, důvody, pohnutky, průběh akce.

  • Jak vás napadlo ples spojit se sbírkou pro Dobrý skutek (DS)?
    Při každé příležitosti se snažíme udělat dobrou věc. Naší prací je pomáhat klientům a takto můžeme pomáhat i lidem, kteří potřebují naší pomoc "jinak".
  • Kdo vám s realizací nápadu pomohl? Komu bychom mohli společně poděkovat?
    Naše Regionální ředitelství je parta skvělých lidí, takže se všichni ihned zapojili, abychom získali co nejvíce finančních prostředků. Dík tedy patří jim všem!
  • Kolik lidí se plesu zúčastnilo?
    Ples byl uspořádán jako poděkování našim rodinám za podporu, kterou nám dávají, a našim klientům za jejich dlouhodobou a loajální spolupráci, takže jen spolupracovníci, jejich rodiny a cca 500 našich nejlepších klientů.
  • Jak vámi oslovení plesoví hosté na možnost pomoci reagovali?
    Na spojení plesu s charitou nejsou moc zvyklí, takže skvěle. Třeba jsme tímto i někoho inspirovali do budoucna a dobrých skutků bude více :)
  • Kdo daroval ceny do tomboly, která vlastně dary generovala?
    Převážně naši klienti a jejich firmy, naši spolupracovníci a obchodní partneři.
  • Jakým způsobem se peníze posbíraly? Bylo to pouze tombolou?
    Úplně všechny finanční prostředky získané organizací jsme darovali. Symbolický prodej vstupenek, tombola, dobrovolné příspěvky, dokonce i jeden náš večerní host se vzdal honoráře a věnoval ho právě našemu plesu.
  • Pomohli jste jen předem vybranému klientovi nebo byl obdarován i někdo další?
    Vybrali jsme dvakrát více, než potřeboval malý Vojta Nedvěd na speciální rehabilitaci. Toho jsme společně s kolegy vybrali ještě před plesem. Dozvěděli jsme se, že speciální rehabilitace musí Vojta absolvovat opakovaně, tak jsme mu darovali dvojnásobek (na dva rehabilitační pobyty tento rok), abychom mu umožnili větší zdravotní zlepšení. Zbytek prostředků pomohl dalšímu klientu Dobrého skutku, konkrétně Tomášovi Mejzikovi na speciální sportovní kočárek.

 

Díky všem dárcům, kteří se plesu zúčastnili a svými dary přispěli, se vybralo neuvěřitelných 114 100 Kč, které byly rozděleny mezi dva výše uvedené žadatele.

Co zbývá dodat!? Doufám, že bude příklad žateckého plesu inspirovat další ředitele, manažery
i kolegy z dalších finančně poradenských firem, investičních společností, pojišťoven a jejich poboček. Setkání lidí, kteří pomáhají svým klientům k lepšímu finančnímu zabezpečení, může mít další rozměr – pomoci těm, kterým na klasické investice nezbývá, protože kvůli hendikepu musí investovat do zlepšení nebo udržení svého zdravotního stavu. S mnohými finančními subjekty už spolupracujeme, s některými dlouhodobě a velmi si ceníme každého, kdo jejich vzor následuje.

Těší mne, že nezáleží na tom, že pomáhají stejné charitativní organizaci – tedy že je charita jaksi „bezpartijní“ – nekonkurující si. Děkujeme ředitelství Pavla Hausnera a jejich klientům z OVB
za příkladný přístup!

Bára Hrubá

ples_zatec_velke.jpg

NAŠI PARTNEŘI

Transparentní účet: 5005005006/2010 + IBAN: CZ4420100000005005005006
Sbírkový účet: 5005005022/2010
Všeobecné obchodní podmínky, Prohlášení o ochraně osobních údajů dle GDPR
Tvorba webových stránek - Neternity.cz